Dmakog şaka gibi olay yaşamışsın olmaz denen şey olmuş resmen 🤷🏻♀️ Ben de o testlerde pozitif çıkar diye çok korkuyorum çünkü içimden bi ses amniyosentezde bebeğime bişi olcağını söylüyor ayrıca ben hiç şanslı da değilimdir o testim kötü gelse bilemiyorum naparım ama rabbim seni kurtarmış ne güzel inşallah ben bu testten sonra kurtulurum bu psikolojiden 🙏🏽