Nesoz bende 37 yaşındayım benimde 2li testim 1/18000 çıktı ve 3lü test yaptır dedi ondada risk 1/270 çıktı şimdide amniyosentez yaptır diyor..oysa ki ilk hamileliğimde profa gidiyordum en net 2li test yani yüzde 80 oranında doğruluk payı var 2li temizse 3lü ye gerek demişti anlamıyorum bu doktorları