birmeleginannesi_ bende oyleyim gerçi kafaya takmadigim gunlerde oluyor ozamnda cevredeki bos insanlar lak lak yapiyor. Artik ben uzulcegime onlar uzulsun diyip karsiligini veriyorum hatta kayinvalide torun sevmek istiyorum diyor bende oglunun narin vucudu bozulmasin diye cocuk dusunmuyor diyorum guluyo bozuntuya vermemek icin sonrada ben yokken esin niye boyle diyo diyincede esimde o ne yapsin hamile olsa zaten dicez israrla cocuk muhabbeti niye aciyorsunuzki belli uzuluyor sizde surekli ayni konulari acmayin biz esimle tertibiz askere gidicez diyo kayinvalide bu senide kendine benzetmis diyor.bazi insanlar durmasi gerektigi yeri bilmez bizim ogretmemiz lazim ama once esinle konusmalisin uzuldugunu belli et esine trip atmadan esinin dikkatini cektigin an ise duygusala bagla inan faydasini bu sekilde gorursun ve senden once esin susturmaya basliyor sana bile gerek kalmiyo seni uzmeye korkarlar. Simdi esim benim yerime cevap veriyor soru soranlara diyelimki cocuk yaptik o ceneniz kapancakmi hayir bu seferde 2. Cocuk diceksiniz sizde gelip bakmicaksiniz destek olmucaksiniz o zaman kostekde olmayin bizim icin sorun degilse sizin icinde sorun olmasin ALLAH boyle nasip ettiyse isyanmi baslatalim ALLAH vermiyorsa biz ne yapalim diyo daha kimse esimin yaninda gosterisde yapamiyor bos bosda konusamiyor anca esim yokken bir niyetlenenler oluyo onlarada kapak niteliginde cevap veriyorum cok sabirli biriyimdir damarima basilincada bi o kadar sivri dilliyimdir