pnraks canım bu ay benim de yumurtlamaya denk geldi. Birini adetin 5. Günü içtim diğerini 9. Gün. Ve yumurtlamam ovulasyona göre ya 9. Ya da 10. Gün oldu. Dün test yaptım silik ikinci çizgiyi gördüm çok şükür. Bir sıkıntı olmadı hamileliği engelleyen bir ilaç değil bir zararı olmaz özellikle eczacıya sordum kullanırken hamile kalsam zararı olur mu diye olmaz dedi. İçin rahat olsun. 3 4 gün arayla içsen yeterli bir hafta olmasına gerek yok arasında. Ben cuma ve salı içtim mesela. İnşallah sana da iyi gelir güzel haberler alırsın 🤲🏻🌸