Mnur123 ahh evet eğilmek falan gerçekten çile, hahaha koptum bazen bende iki ıkınsam çıkar heralde diyorum 😂😂😂 ilk doğum çileli geçmiş biraz bende normal doğum istersem böyle olur diye arada korkuyorum o yüzden 38 de kendi isteği ile gelmezse sezeryan isteyeceğim galiba 😂