Valla 34+1 olduk şükürler olsun ama çok zorlanıyorum yürürken kalkarken falan onun dışında sanki bnm kız çok tekmelemiyo insanların anlattığı kdr hareketli değil gibi diye canımı sıkıyorum + kilosuda zayıf gibi. Halbuki nasıl telaşlı ve planlı bir insanımdır. Yıkadım erkenden kaldırdım herşeyini hazırladım vs ama hala hastane çantam hazır ne evin işlerini bitirebildim. Evin kendi düzeni öyle zorluyorki detaya giremiyorum bile. Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin ♥️