dmtturan beni de sürekli ateşler basıyor gebelik şekerim sınırda çıkmıştı onunla alakalı diyr düşünüyorum 😂 evden çıkarken mont almıyorum yanıma gömlekle üşümüyorum, iş yerinde klimayı soğuk çalıştırıyorum, yemeklerden sonra çok basıyor ateş şekere yoruyorum hamileliğim yaza olsaydı ne yapardım