Selinburak eflatun_1 kuzu çin takvimi diye birşey var yaşına ve hamile kaldığın aya göre sana cinsiyet söylüyor
Selinburak eylulmihrasmom benim ilk oğlumda 12+0 da devlet söylemişti şimdi 14 haftalığım söyleyen yok 😂
Selinburak eflatun_1 aynen kuzum Google a yazıyorum iki üç siteyede aynısını yazıyorum öyle bakıyorum oğlumda da öyle yapmıştım ondan dolayı daha fazlasını bilmiyorum canım ben
ayseaaksoy sidar_06 bende ocakta hamile kaldım, 2 gün önce kontrole gittiğimde göstermedi 🫠 aşırı merak ediyorum 👼🏻
Beggg eylulmihrasmom biz de ufak bir çıkıntı vardı ama doktor yine de henüz erken gelişme evresinde her an düzleşebilir dedi ve kız-erkek diye bir yorum yapmadı😅
eylulmihrasmom Beggg anladım sağlıklı olsunlar yeter 😍 beni 26 nisanda çağırdı yeniden o zaman net söylerim dedi 14 haftalık oluyoruz
Beggg sidar_06 Mayısta gideceğiz bakalım😅 bütün takvimlerde vs kız çıkıyor ama etrafımdaki herkes erkek diyor midem bulanmıyor ve kusmuyorum diye😅😅😅
Aysee1123 Beggg Benimde midem bulanmadı kusmadım çok rahat geçirdim geçiriyorum. Az önce deli gibi midesi bulanan ilaç kullanan bir arkadaşım vardı 15 haftalık şuan cinsiyetini öğrendi oğlu oluyor 😂
FcsjM sidar_06 Ocakta hamile kaldım erkek. Çin takvimi ve yüzük testi tuttu bende. Çin takvimin 2023 yılı olana bakın yani tabloda yaşınızin ve hangi ayda kaldiysaniz onun hizasına bak cnm. Sağlıkla gelsin bebişin.😇🥰🙋♀️
Selinburak sidar_06 kuzum alyansını ipe bağla karnından az yukarda tut eğer gidip gelirse erkek yuvarlak çizerse kız derler
FcsjM sidar_06 yüzüğünüzü ipe bağlayın karnınızın üzerine tutun eğer yüzük ileri geri yaparsa erkek, yuvarlak dönerse kız.