sidar_06 yaptım canım bende de kız çıkıyor çin takvimine göre ilk hamileliğim tuttu ama bunu bilmiyorum bugün tekrar hastaneye gideceğim belki bir ihtimal söylerler doktorlar diye ilkinde erkek çıkmıştı 12. Haftada gösterdi bunda 13. Haftada ihtimalli kız dediler bakalım bugün 14+1 im bayram gelmeden gideyim dedim