mamadziecka aynıyız senle tatlım. Bende bugün cinsiyet öğrendim. Erkekmiş 😅 detaylı ultrason yaptı dr’m sagolsun gayet sağlıklı görünüyor bebeğim, kilosu 285 gr olduğunu söyledi. Elhamdülillah Rabbim bu güzel heyecandan kimseyi mahrum bırakmasın Allahim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲🤲 senin bebis nasılmış 🥰