hbm35 mamadziecka göstermedi yine eliyle yüzünü kapatmıştı ahh oğluşum doğuma kadar göremeyecek miyim seni ☹️☹️
mamadziecka 2oglusannesi amin inşallah canım 🙏🏻🙏🏻 bizde doktor tam emin olamadi erkeğe benzetdi. Çok şükür sağlığı yerinde
Fnyuy mamadziecka benim bugündüü görüş günüüm 16+5 olduk çok şüküür cinsiyetiniide öğrendik bal gibii kızımız olucak inşallah💜
Meryem_79 mamadziecka ben şimdi geldim doktordan 33. Haftadayiz kızım 2150 kilo olmuş herseyi gayet iyi uyumlu dedi doktorumuz
Beyhan0704 Benimde Pazartesi ilk muayenem olacak gideceğim ilk defa bebisi gorecez Allah’ın izniyle kalp atışını duyacaz Allah nasip ederse 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Elifaras_ Sarin aaaa bu vakte kadar nasıl anlamadınız ? Adet olmadınız sonuçta ordan da mı hissetmediniz
Esengll Bugun gorus gunumuzdu ve bebegim 1760 gr 42 cm olmus okdr mutluyumki gun gectikce heycanim kat kat artiyor 🥰🥰