Fik Aynıyız kız bende 19+3 Ben 16. Haftada öğrenmiştim kız bebiş bekliyorum sağlıkla öğren yavrunu bizede haber ver ☺️🫂
Koalammm mamadziecka benim detaylı ultrason vardı dokuzda ordan geldim şimdi bende her görüş günü heyecanlanıyorum valla 20+4 olduk 🙏🥰
ayse_1960 mamadziecka hiç heycan yoktu nedense devletteki doktur korkuttu özeldeki doktorumuz sorun yok dedi ama gine de mutsuzum niye bilmiyorum 🥺
Neslihan-3388 Bizimde 15:30 heycanla bekliyoruz bide belki cinsiyeti öğreniriz daha önce göstermedi 17 + 2 olduk umarım öğreniriz 🥰
ummuhann1 Bizde bugün 30 haftalık olduk 🥹 bu zamana kadar hiç yüzünü göstermedi inşallah bugün gösterir 😂
_gulumm mamadziecka sıra bekliyorum ve heyecan dan ve korkudan yerimde duramiyorum inşallah bı sıkıntı yoktur dua edin bana hamiş anneler iki kaybim 28 haftalık doğumum var o yüzden çok korkuyorum 18+1
H14 _gulumm korkma sakin kalmaya çalış o seni duyuyor Allah yardımcın olsun inşallah sağ salim kucağına aldığın günleri görürüz ☘️🤗
Fulyacoban mamadziecka bugün 35+3 olduk salı günü görüş günümüz sık sık çağırıyor artık bizi doktorumuz 🥰
mucizemm_00 mamadziecka 🙋benn çok heyecanlıyım oğlumu görecem bugün en son iki hafta önce gitmsitim😁🥰
Kadersv21 Dün gitmiştim 30 haftalık oldum doktor 15 günde bir gitmemi istedi her gittiğimde nst gircekmisim bı yandan sevindim daha çok gorucem bebişimi. 😂 Tabi daha yüzünü göremedik inşallah gosterir
TubaEraslan Kadersv21 ilk doğumsa kanals grmişse göremicen 🙈 ben en son 31.de gördüm daha da göstermio zilli 😒🥲😢
TubaEraslan Sedef_ozkan2526 canım neden gidiyorsun riskli mi gebelik ? Detaylı için çok erken çünkü bende 24 de gitmiştimö
hicrann_96 mamadziecka 38+1 bi saat sonra bizimde randevumuz var bakalım inşAllah yatıs veriirlerde bayramdann önce bebeğimi kucagıma alırım
ygmrtpclr 34+1 iz oglumla suan doktorun yanına geldik nst ye baglandık birazdan kısmetse görücem oglumu🩵
hbm35 mamadziecka ay benn 💜 25+4 teyiz oğlumun yüzünü hala göremedim eli hep yüzünde bugün umudum var görecem çok heyecanlıyım 🫶🏻💝
Sevince mamadziecka benim dündü görüş günün ense 1.3 çıktı uyuyordu birde 😄 cinsiyet göremedik göstermedi kendini çok uykulu idi şükür Rabbime, ben ftal dna verdim bu şekilde devam. Onu ultrasonda görmek ayrı bir heyecan her gün gel dese giderim doktora 😄
Gamzekln 31 haftalık oldu bugün kontrolümüz vardı Oğlum 1460 gram ilk hamileliğim doktorum bir iey söylemedi ama çok mu zayıf?