Hilalttk16 mamadziecka beeeennnn 😅😅🤗🤗 şuan hastanede sıra bekliyorum heyecandan kalp ritmim değişiyor 😍 30+1 deyim bende 🥰
Sedef_ozkan2526 Benimde bugün saat 2de randevum var ama sabah 5ten beri uyanığım heyecandan uyuyamıyorum 10+1günlük perinatoloji bölümüne gidicez aranızda giden varmı o polikinliye merak ediyorum ne olacak bugün 🦋🦋
TubaEraslan Sedef_ozkan2526 canım neden gidiyorsun riskli mi gebelik ? Detaylı için çok erken çünkü bende 24 de gitmiştimö
Surprizzz2022 mamadziecka bizim artık sıklaştı kontroller sıra aldık bakalım ne zaman gelir sıra 33+4 olduk 🤭🤭