Pekii aşırı ılımlı ve uyumlu sakin efendi. Tek kötü huyu var çok tembel bırakın akşama kadar yatayım oturayım öyle. . Bebekken ağlamaya bile üşenirdi o kadar tembel di😀😀 şimdi büyük 10 yaşında biraz biraz düzeldi tembelliği. Ama efendilik ve ağır başlılık en belirgin özelliği ben çok seviyorum karakterini