Kubra-ulas Ruuveydaa erkek olduğunu öğrendiğimizden beri o kadar çok isim değiştirdik ki 😄 eymen ya da aren koyacağız size de fikir olsun ☺️
Ruuveydaa Kubra-ulas bizim de aynı toplam 15 isim değiştirdik bir türlü karar veremedik doğacak artık 😂😂
Fatma_Mehmet Ruuveydaa eğer oğlumuz olsaydı ismi Ahmet Ertuğrul olacaktı. Bir fikir olabilir belki sana da ☺️
Ruuveydaa tubimom evet onu biliyorum onu da babası yapsın uğraşamam ben daha söylenecek isimi bulamadım 😂
Turna44 Ruuveydaa oğlum Ahmed Ensar ve çevremize o kadar aşıla dık ki kimse tek isim kullanmıyor herkez 2 ismini kullanıyor
Ruuveydaa Turna44 evet demek istediğim o çevreye o şeyi vermezsen kimse tek ismi ile seslenmez ikisini de söylesinler ölmezler herhalde 😂
Pekii Turna44 konuyla alakasız olacak ama çocuğunuz nasıl bir kişiliğe sahip acaba ben de oğlum olursa ismini Ensar Baha koymak istiyorum da ilk defa başka birinde duydum Ensar ismini 🥰
Turna44 Ruuveydaa kesinlikle ben hep uyardım şimdi hepsi alıştı. Zaten tek Ahmed dersek kale almıyor bakmıyor bile 😀