Ruuveydaa Maya2022 evet ikisi isim de ayrı olarak çok güzel ve anlamlı adıyla yaşasın inşallah fikriniz için de teşekkür ederim 🌼
Ruuveydaa Aysehsdmr çevremdekilere bunu asla anlatamam 😂 düşünceleri kafama takmam ama gereksiz yorumlardan kaçınmak en güzeli yine de teşekkürler 🌼
Ruuveydaa Turna44 yaa maşallah kocaman olmuş 😂 Bende büyümüşte küçülmüş çocuklardan sandım. Amin inşallah ❤️
Ruuveydaa muser24 ikisi de başlı başına isim 😂😂 kızınızın ismini de siz koyarsınız artık sağlıkla gelsin 🫶🏻