Ruuveydaa Merhabalar 29 hafta 4 günlüğüz oğlum olacak ama isim bulamıyorum. İlk ismi Ahmet yanına da güzel bişey koymak istiyorum ama bir türlü içime sindiremiyorum. Siz olsanız ne koyardınız en çok hangi isim yakışır sizce ?
mine3444 Ruuveydaa ne koyarsan koy Ahmet denecek😏 Ahmet ismi kötü değil ama Ahmet Mehmet Ali eskidi artık. Yine de fikir verebilirim. Ahmet Efe, Ahmet Mert, Ahmet Mete, Ahmet Kaan, Ahmet Uraz, Ahmet Emir, Ahmet Fatih, Ahmet Umut
Ruuveydaa usenmedimyaptimbirvelet yekta isimini bende beğeniyorum ama çevre olarak uyumlu değil diyorlar Ahmet Yekta Türk olarak sizce nasıl ? 😂🌹
Pinar4588 Ruuveydaa Bizimde soyadımız Türk🤗 Rahmetli kayınpederimin ismini koyucaz 2. İsim olarak Ata istiyoruz. Nedim Ata Türk olacak nasipse🙏 Ahmet Ata Türk fikir olabilir belki size ☺️
Ruuveydaa mine3444 eşim o konuda katı çocuğumun kendi arkadaşlık hayatında ne olur bilmem ama büyüyene kadar herkes iki isimi ile seslenir isim önerileriniz için de teşekkür ederim baya seçenek yazmışsınız
sonnenschein Ruuveydaa Ahmet Yusuf, Barlas Ahmet ama Ahmet tek kullanılmaya alışılmış bir isim gibi geldi bana 🥲
Liliales Ruuveydaa ahmet alp olabilir ikisini birlikte söylemesi de kolay sadece alp de diyebilirsiniz ahmet de 😊