Yagmursahdam Bir şekilde yapacak diye birşey yok, ben kendini hazırlaması için diyorum zaten korkulacak birşey de yok farkındaysanız benim canım tatlıdır dedim. Normal doğum olana kadar belki 10 defa bakılıyor zaten ki belki arkadaş yaptırdığın da bu kadar mı diyecek. Niye yazdığımı kötü olarak algıladınız anlamadım. Hiç birşey bilmeden girmek emin olun ki daha zordur. Panik yapıp normalden sezeryana dönmekte yırpatıcıdır, ben sezeryan ol da yazmamışım farkındaysanız. Ters yerlere çekmeye çalışmayın lütfen