Bende son haftama kadar hiç çatı muayenesi olmamıştım son hafta 1 kere oldum birde doğum sırasında mutlaka oluyor.. Korkmanız çok doğal bende ilk oğlumu normal doğurdum ikinciye hamileyim ve yine korkuyorum aslında korkulucak birşey değil ama insanı yinede rahatsız ediyor ne kadar kendinizi rahat hisseder vücudunuzu rahatlatırsanız o kadar kolay oluyor