Sibel_ergun Kızlarr 37 haftalığım çatı muayenesi olmadan doğum yapan var mııı 🥺 bugun çatı muayenem vardı doktorum korktuğumu anladı haftaya erteledi yada hiç yapmayalım dedi bilemedim. Şimdi linçlemeyinde beni ondan korkan doğumu nasıl yapıcak diye😂😂😂
busenaz68 Sibel_ergun kız doğal korkmak kaç defa doğurduk sanki😁 Arkadaşım çatı muayenesi yapmadılar bana demişti şimdi maşallah iki bebişi de normal doğurdu. Bazen doğum sırasında da yapılıyor diye duymuştum ne kadar doğru bilmem ben korkuyorum doğumdan sezeryan olacam😁😁
Aslan63melek Sibel_ergun bende bugün gebeligimin ilk çatı muanesini yaşadim ebe bna dediki sen nasıl doguracaksin biraz kastım kendimi ama acıma olmadı benimki utançtan dolayı kasılmam.
kucukbebek Sibel_ergun Ben yurtdisinda yasiyorum, burda hic cati muaynesi yapmiyolar. Direk normal dogum😅
Egeminannesi busenaz68 aynen öyle birşeyden korkuyosan illa üstüne gitmek zorunda değilsin yapamayacağını anladıysam sezeryanla olmak daha mantıklı bende öyle yaptim
Sibel_ergun Egeminannesi bende ikisinin arasında kaldım normal mi sezeryan mı ama bazende kendisi nasıl geliyosa artık diyorum 😂
Nklciliss1 Egeminannesi sezeryan zor mu peki ben bugün çatı muayenesi oldum ebeden ve acıdan kaynaklı çok ağladım moralim çok bozuldu ama eşimde sağolsun hiç moral vermedi sezeryan kötü sonrası zor falan dedi karnımda çocuk ben stresten ne yapacağımı şaşırdım çıkmazdayım
Sibel_ergun kucukbebek misss gibi kafada hiç soru işareti kalmadan doğum yapıyosunuz😂 biz öyle mi baksana yaptırmadım diye acaba diyorum
Hlmylmz_69 Sibel_ergun çatı muayenesi sonucu nişan gelme olasılığı yüksek hiçte zor değil rahat old ve normal doğum düşünüyorsan bence gir muayeneye işin hızlansın bir an önce gelsin bebişler
Kades1234yasn Hlmylmz_69 Hayır canım bnde öyle olmadı 37 de oldum çatı muayenesi 39 haftada doğurdum herkese etki etmiyor muayene
cauuv1 24 haftalıkken kanamam olmustu çatı muayenesi yapmıstı ne oldugunu anlamak için ölüm gibi biseydi benim dogum zorunlu sezeryan olacak yapmaz heralde 🤦♀️
2prensesannesiiii Sibel_ergun kııız beni çok korkuttular erken doğum riskimden dolayı 1 den fazla çatı muayenesi oldum 31+5 ten beri çatı muayenesi yapılıyor zorluğu yok yani ah mah demiyorum sadece kendimi kasmayıp derin nefes alıp veriyorum ve dr sakinliğime hayran 🥰 korkma canım kasma kendini sadece rahat ol derin nefes al ver hiç bi zorluğu yok bende normal düşünüyorum 🙏🏻
Elifsntrk Sibel_ergun linçlicek olan dönsün kendine baksın bacım be doğum bu korkmayan mı var bitane doğuran ikinciye korkuyorken hiç bilmeden korkmak normal değil mi 😂ama şöyle söyleyim biraz cesaretlen ve yaptır bence çünkü çatın müsait olmayabilir normal doğum yapamıcak olabilirsin en azından yolu ona göre belirlersiniz benim mesela çatım çok dardı doktor yapabilirsin dedi mahvoldum ölümlerden döndüm hiç riske girmeye gerek yok ama önce kendine güvenmen lazım kadınız biz ve doğamızda var doğurmak hep buna odaklan ikinciyi doğurdum su gibi mesela belki de öyle olucak hep iyi düşün ve kendine lütfen güven 🫶🏻🌸
Sibel_ergun Elifsntrk yaptırdım canım valla korkulcak gibi değilmiş aslında korkmamızın sebebi çok acıyanları aklımıza getirmemiz ve bilinç altımızmış onu anladımm ☺️
Sibel_ergun Ay kızlar ben gidiyorum yukarı yaptırıcam cesaretlendirdiniz beni vallahi inşallaah keşke korkmasaydım derim 😂😂😂😂 dua edin bana hadi bismilllah 😂😂😂
momlife_7 Bende 38 haftalıkken olacakmışım çok mu zor yani normalde hamile değilken Altan falan bakılıyordu ya onun gibi bişey mi öyleyse korkmayayım Boşu boşuna 🥹
Sna-0567 @“Sibel_ergun”#p27308386hic korkmayın dun ilk kez öldüm. 37+4 te. Hiç acımadı gercekten hissetmedim. Biraz rahatsız ediyor o kadar aşırı rahat olmamama ragmen acımadı
esiaks Sibel_ergun Ben çatı muayenesi olduktan sonra doktorum bana sen normal doğurursun rahattın muayenede dedi. Halbuki çok gerilmiştim ama nasıl belli etmediysem demek 😂😂
2prensesannesiiii esiaks aaaa bende rahattım öyle mi anlaşılıyor bana bişey demedi ah vah demedim derin nefes alıp verdim normale uygun mu oluyor çatım