MelodyFairy canım varsa bile şuan çıkmaz miniciktir şuan kiii bence bekle adetini benim ikinci gebelikte de böyle oldu hatta adet günüm geldi sancı var ama gelen birşey yok adetin son gününe kadar bekledim test yaptım çift çizgi çıktı ,biraz bekle bize de haber ver 🤭🥰