esmerella37 Mihrimahvuslat insn benmde oyle karısık bende blmiyorum ben 33 gumden hesaplıyorjm ama baksana benmkine de 29 ekim 1 aralık 34 29 aralık 12 subat 46 mart 13 - nisan 13 diye dusunuyorum ama blmiyorm cok karısık benmkide 🥺🥺
Biranneikibebek_ MelodyFairy bugün eczaneye gitmiştim eşimin ilaçlarını almaya testte aldım ve sonuç negatif üç gün var daha ama erken gebelik testi aldım
Mihrimahvuslat MelodyFairy kız onu bunu boşver ben 30 gün diye mi hesaplama yapacam 🤭 valla gelen de yok giden de🤣
Mihrimahvuslat MelodyFairy uygulamada bugün gösteriyor 😬 benim yumurtlama çatlama günleri de karıştı o zaman 🙄
MelodyFairy Mihrimahvuslat sanmam ya ama görcez bakalım. Ebru hanım zar zor mesajıma cevap verdi oda benim wpdan yazın iletin dediğim için . Erken davranmışsn kan vermişsin dedi 14 gün 17 gün sonra yap dedi ama son 1 kaldı olursam gerek kalmayacak. Olmazsam evde test yapasrm ona göre kann veririm yine .
MelodyFairy Mihrimahvuslat bugün aferin içmek zorunda kaldım aşırı kötüyüm gribim😪🥹 bayadır var ama en son bugün içtim artık dayanamadım eğer gebelik olursa zarar olur mu ya ?