Busbu Freckles Benim de 5+2 dedi doktor haftama ama kese boyutu 5.99 şimdi arkadaşın 13mm’miş benim kesemin küçük olması problem mi ki acaba doktor 27sinde gel kalp atışını duymamız lazım dedi
Dilan_ylmz Busbu Herkesin bence farklı hamileliği kese boyutu falan bende 5+4de 11.8mm gördük keseyi o arkadaş 13mm görmüş yarın gidicem bende bakalım hayırlısıyla bi göreyim de içim rahatliycak
Ezel16 begummsfrgl Allah’ın izniyle herşey yolunda 🤲🏻 Bende sizin gibi endişeliyim ama arkadaşların dedikleri gibi sıkıntı olsa kesede bir problem görünürdü .. Doktorun demişti belirtilerin nasıl ilk günkü gibi dedim bu iyi birşey özellik göğüs hassiyeti 10. haftaya kadar olması gerekli.. Belirtileriniz varsa korkmayın herşey yolunda dedi … O yüzden stres yapmayın 🥹 Herşey gönlünüzce olsun 🤲🏻💜🪻
Ezel16 Simbar İçime su serptiniz 🥹🥹 Allah razı olsun 🤲🏻 5 hafta geriden geliyor pkoluyum baya bir geç döllenme benim.. 6+0 da gittim herşey yolunda kese ve yolk büyüyor bebek göremedi .. Ya geç döllenmeden kaynaklı daha minik ya da farklı bir durum var dedi.. Kan istedi verdim 6. haftayla uyumlu çıktı bugünde verdim 2 katı artarsa sıkıntı yok Allah’ım izniyle.. Çok araştırdım 8 haftada bile bebek ve kalp atışını duyan varmış 🥹 Böyle yorumları görünce çok rahatladım 🥲
Simbar Ezel16 tatlım sen gönlünü ferah tut rabbim hepimizin bebeklerini yavrularımızı kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin bazen adet tarihiyle uyuşmuyor olabilir dedi domtorum geç döllenme olursa bebek geç gözükebilir sen haftaya gidersen kalp atışını bile duyarsın inşallah bizim öyle oldu o heyecan bambaşka içimizde minicik bir kalp var stres yapmayın🥹☺️
Sahnedekimadam Bizim minikte 7.haftada gösterdi kendini, doktor kese boş ama dolacak demişti💜8.haftada bile görenler var
Burcum Bebek2006 bence geç döllenme. Adetten 3 ya da 4 gün önce 113 ile öğrendim keseyi 5+3 te gördüm ve zor gözüktü. İlk gebeliğimde regl günümde 917 ile öğrendim ertesi gün kese 6+0 da bebek ve kalbi gördük. Bekleyin bence geç döllenme gibi duruyor.
hsrtbymkr begummsfrgl canım benimde aynı normalde 8 ama ultrasona göre 6+2 bende duymadım kalp atışı benim kesemde daha küçük bende çok tedirginim
Ezgi91 Ben de 7+4 teyim ama kahverengi lekelenmem var bu hafta muayene de doktor kesenin içi boş dedi kesem büyümüş ama içinde bir şey görünmedi vajinal ultrasonla baktı lekelenmem olduğu İçin progestan kullanıyorum acaba böyle olan var mı haftaya tekrar gelmen lazım içi dolu mu boş mu takip edeceğiz çünkü kesen iyi yerde ve büyüyor dedi ben de çok tedirginim boş gebelik olabilir mi diye endişe ediyorum :(
Ezel16 Ezgi91 Yolk kesesi varsa bebek oluşacak var derler ama bilemedim canım … Belki geç döllenme falandır.. ve 9. haftaya kadar zamanı var derler..
begummsfrgl En önemlisi strese girmemek ve beslenmek, folik asitte kullanmak gerekiyor düzenli olarak yani doktor bana öyle dedi
betulpolat Sariilayda16 bende de aynısı olmuştu 6+2 de gözükmedi boş kese olabilir ama 1 hafta sonra tekrar bakalım netleştirelim dedi şuan 23 haftalık gebeyim Rabbime şükürler olsun
Ezel16 Simbar İnşallah canım, Allah razı olsun 🤲🏻🥹 Umarım dediğin gibi olur, nazlı bebekler bunlar sanırım 🥹 Rabbim sağlıkla sıhhatle ilerletsin, bebeklerimizi sağsalim kucağınıza alalım inşallah 🤲🏻😇