begummsfrgl Bebek haftasına göre geç gitmiyor ama canım benim olay da o 🤗 son adet tarihi bazıyla baktığımızda ilk 2 hafta gebe olmuyoruz. I arada yumurtlama dönemi vs de oluyor. Her kadın 14. Günde yumurtlayacak diye bir şey yok kimisi 17. 18. Günde fakan da yumurtlama yaşıyor bunun üzerine 6-10 gün implantasyon dönemi de ekle bak en az 1 hafta oynadı. Geç döllenme denilen şey bu. Bebek geriden gelmiyor tam da gününde ilerliyor ama tıp hangi gün oluştuğunu anca ileride ultrasonda görebilir bu arkadan gelme olayı da o. Bebeğinde zerre bir sıkıntı yok içini ferah tut sen. O tam gününde gelişmesi gerektiği gibi gelişiyor. Maşallah 13 mm kesen var tam 5 haftanın değerine göre gidiyor yani kendini korkutma, gebeliğinin tadını çıkarmaya çalış 🙏