Kızlar selam🌼 10 Nisan da beta 627.2 12 Nisan da 1447.67 çıktı doktor cuma günü keseyi görürüz dedi. Yarın keseyi görmeye gideceğim sizce görür müyüz çok heyecanlıyım ve bir o kadar da tedirginim Allahım sağlıklı hayırlı bir gebelik nasip etmiştir inşallah 🤲🏻🥹 ilk gebeliğim dış gebelik oldu çok korkuyorum yine