bastet Beggg 12+4 olduk bugün ikili tarama için gittik cinsiyeti henüz öğrenemedim bir dahaki randevum 20. Haftada anca o zaman öğrenebilirim🥹
BurcuAras Beggg inşallah çok şükür bir oğlum var Buda kız olursa kapanır çocuk işleri rahat ederim ya mis 🥰😂
Beggg Kubrakarahan rabbim bir kolaylığını verir,her zaman pozitif olun olumlu düşünün gerçekten o kadar önemli ki kendinizi üzmeyin bebişimiz de etkilenmesin❤️
Sahradmla Beggg saol cnm erkek hissediyorum yada istiyorum diyedir bilmiyorum ama inşallah hislerim de yanılmak 2 kızım var 3. Erkek olsa fena olmaz 😂