Aysee1123 Beggg Hamilelik rahat geçiyor 11+5 oldum. Salı günü taramam var o gün 12+3 olucak bakalım birşey söyleyecek mi 💙💖
Ayredderya 12+2 de ikili tarama için gittim erkek dedi doktorumuz eğer göstermıyorsa genelde kız oluyor ya ilkinde 17 haftada göstermişti bizim kız bunda erken ögrendik
Papatyamoms Beggg rahatlams donemlerıne yenı gırıs yapıyoruz çok şükür 🤲🏼🌸 doktor kıza benzıyor dedi arife günü randevum var inşallah öğreniriz net 🤲🏼🌸☺️
Tuba_44 Beggg 14+2 ara ara bulantı ve kasık ağrısı var cinsiyet öğrenemedim doktor yok doğru düzgün iki tarama yapamadım inşallah ayrıntılı da güzel haber ve cinsiyet öğrenirim 🙏