bastet Beggg 12+4 olduk bugün ikili tarama için gittik cinsiyeti henüz öğrenemedim bir dahaki randevum 20. Haftada anca o zaman öğrenebilirim🥹
Kubrakarahan İkili testimiz riskli geldi fetal test yaptırdık çarşamba öğrenicez cinsiyetimizi bize dua edermisin güzel anne sonuçlarım temiz çıkar inşallah 🙏
Beggg Kubrakarahan Rabbim güzel hayırlı sonuçlar almanızı nasip etsin❤️ Ben ikili tarama yaptırmayacağım yanıltıcı olabiliyormuş ve hamileliğimin stres dolu geçmesini hiç istemiyorum 😌
elmacekirdegii 15+1 bayramdan sonra öğreneceğiz kısmetse. 2 hafta önce erkek tahmini aldık drdan bayramdan sonra netleşir artık iyice büyümüş olur dedi🤰🏼😇
Kubrakarahan Beggg teşekkür ederim güzel annemiz aminn inşallah 🙏🙏 aklım olsa bende yaptırmazdım yerimde duramıyorum şimdi anksiyete hastasıyım bir hafta nasıl geçer bilmiyorum
Beggg Kubrakarahan rabbim bir kolaylığını verir,her zaman pozitif olun olumlu düşünün gerçekten o kadar önemli ki kendinizi üzmeyin bebişimiz de etkilenmesin❤️