Deletedmom_50 Fatmadan He vallaha yarın gel bisey olduğunu sanmıyorum da dedi doktor yinede kontrolünü yapalım dedi
Deletedmom_50 Totanseyma benimde aynı işte ilk 3 gün leke şeklinde ondan sonra bisey olmamıştı bugün oldu peçeteyle silerken tahriş olur mu
Totanseyma Deletedmom_50 orası sonuçta bir operasyon geçiriyor çok yoğun olmadığı sürece sıkıntı yok dedi doktor Yine de bir doktoruna danış canım
Fatmadan Deletedmom_50 İçini ferah tut duanı et bişey olmaz inşallah korkma canım bir de sürekli uzan tuvalet hariç kalkma enfeksiyona da dikkat et bol su iç girdiğin tuvalet sürekli temizlensin ben bunlara dikkat etmiştim dikişin ilk zamanları
Deletedmom_50 Fatmadan canim zaten öyle yapıyorum tuval3t harici kalkmıyorum bi tek lavoboya kalkıyorum ben peçete ile silme alışkanlığım var tahriş etmiş olabilir mi aceba
Fatmadan Deletedmom_50 Yok canım sanmam bende de var o alışkanlık ama dikiş yeni ya yine de böyle çok afedersin bastırarak değil hafif hafif yap özellikle o alt ıslak bölgeyi
Deletedmom_50 Totanseyma doktorumdw bi sıkıntı oldugunu sanmıyorum ama yarin yinede kontrole gel dedi ilaclarini düzenli kullan yarın kontrole gel dedi
Deletedmom_50 Totanseyma ay vallahi biz bu çocukları doğuran kadara 9 değil bi 9 aylık daha doğuracaz bildiğin 🤣🤣
Totanseyma Deletedmom_50 valla bide progestan kullanıyorum her akıntıda ödüm kopuyor hayırlısı ile şöyle bi 36 yı görsek razıyım
Deletedmom_50 Totanseyma valla bende kullanıyorum ama ben ağızdan alıyorum akintiyi görünce benimde ödüm kopuyor
Deletedmom_50 Totanseyma Aminn inşallah hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kucağımıza almamızı nasip etsin rabbi.
Totanseyma Deletedmom_50 doktor Alttan kullandırıyor en başından beri bazen ağızdan alıyorum mahvediyor beni
Deletedmom_50 Fatmadan kiz psikolojik bende alt tarafta bisey varmi diye özelikle bakıyorum kusura bakma söylemek zorunda kaldım da bida yapmam zaten bide benimki iç çamaşırı felan bile bulasmiyo şükür
Fatmadan Deletedmom_50 Zaten tuvalete gitmek kabus oldu korkarak giriyorum iç çamaşırımda bişey görücem ya peçeteye silince gelecek diye bebek büyüdükçe dikiş var diye daha çok korkuyorum resmen travma 🙄😅
Deletedmom_50 Totanseyma benim doktor da tam tersi ağızdan alabiliyorsan al sıkıntı yok dedi b3n baştan belli ağızdan aliyirum
Deletedmom_50 Fatmadan ay vallahi bi hayırlısı ile 30 lu 36 li haftali görsek hayırlısı ile kucağımıza alsak sağlıklı sıhhatli
Gzo Deletedmom_50 canim endiselenme benm doktor 2 hftaya kdar normal demisti cok olmuyorsa sancinda yoksa sorun yok merak etme 🙃
Deletedmom_50 Gzo yok canım iç camasirima bile bulasmiyo ve üstelik ben sadece kan pihtilasma vurulunca oluyor oda 2 günde bir 3 günde yw da hiç olmuyo kanama degil leke oldu sabah misal akşam oldu akşama kadar hiç yok