Canım çok geçmiş olsun benim iki gebelik kaybım var 2. Kaybımda aniden rahmim de açılma olmuştu 19 haftalıkken kese dışarı çıkmak üzereyken çok riskli bi operasyonla serklaj yapıldı ⅔ gün hastanede yattım ama maalesef 3. Gün sancım geldi durduramadılar ve dikişim alınarak bebeğimi kaybettim. Sonra rahim filmi çektirdim tüm tetkikler yapıldı hem kan pıhtılaşması hem rahim ağzı kısalığı hem de yarım rahim ve tek tüplü olduğumu öğrendim. 1 yıl sonra kendiliğinden 3. Gebeliğimi öğrendim 12. Haftada önlem amaçlı serklaj atıldı ilk 3 gün falan bahsettiğin pembe lekeler bende de oldu vajinam da sızı da oluyordu sonra lekeler kesildi ve dikiş atıldıktan tam 12 gün sonra yine birden baktım azıcık pembe leke geldi doktorumu arayıp sorduğumda korkma olabilir dikişin daha çok yeni kırmızı ve yoğun olmadığı sürece korkma iğneni vurdur uzan demişti bana sonra durdu zaten lekelenme ben deprem bölgesindeyim ertesi gün de deprem oldu böyle canım korkma yani uzun uzun anlattım ama tedirgin olma diye seni çok iyi anlıyorum korkularını hissediyorum ben de şu an aylardır yatıyorum 24. Haftama girdim bazen çok tedirgin ve karamsar oluyorum ama benim durumum da ben bile ümitliysem sen içini ferah tut duanı et bebişine hiçbişey olmucak inşallah annesi 💜