Deletedmom_50 benim ilk uzman doktor attı McDonald dikişi rahimin ağzına rahim boyu 8mm di 2cm e yakın acilma vardı 1 hafta sonra kontrolde bı baktı 4mm olmuş rahim boyu iyice kısalmış mecburen ikinci serklaj atılacak yoksa dikişler açılır doğum olacak bugün dedi perinatolog var profesör onun atması gerekiyor dedi ona gönderdi o da shirodkar dikişi attı her doktor atmiyormus onu sadece perinatologlar ağarmış riskli yerdeymis idrar torbasının o tarafa yukarıya baya. O doktora gittim o dikişi attı işte sonra rahim boyum 45mm e kadar çıktı baya uzadı