Rmysmt alpseda_ canım benden bugün çok az kahve leke geldi sadece peçeteye sende var mı böyle şeyler inşallah tutunma lekesidir ya
Rmysmt alpseda_ ay inşallah adet olmam günümü de bilmiyorum ki ben hiç ilaçsız adet olmadim ilk defa yumurtam çatladı
Rmysmt alpseda_ göğüs uçlarım da sol kasigim da hafif ağrı var adet olacakmış gibi ağrım da yok normalde çok kasiklarim ağrır ama yok insallah degildir
Rmysmt alpseda_ benimde bidaha gelmedi leke sadece sabah geldigiyle kaldi inşallah yerleşme lekesidir benimde göğüs uçlarım acıyor halen 🙏🏻
alpseda_ Rmysmt bende aynı sanki boyum çıkacak gibi hafif ağrı var sol kasığımda😂yarın akşam test yapıcam
Rmysmt alpseda_ ilk idrarla yapmak daha iyi değil mi yarın sabah yapalım çıkmazsa ertesi sabah bidaha yapariz😁😁 benimde dün lekem gelmişti ya bidaha hiç bisey gelmedi gayet temizim şuan inşallah yerlesmedir