Kubraalp Rmysmt yapma canım sabret 15.güne kadar negatif olur moralin bozulur. 15.gün rabbim yüzünü güldürür inşallah
nurellmas7 Rmysmt hiç yapma canım moralin bozulur bende 12. gün yaptım negatifti daha da yapmadım kanda vermedim korkuyorum hiç de belirti yok yarın 15. günüm olacak baş ağrım iki gündür geçmiyor sanırım adet baş ağrısı😔
alpseda_ Rmysmt hayır bende sol kasık ama ağrı gibi diyil damar seyirmesi gibi minik minik rahatsız durum
nurellmas7 Rmysmt bi kaç gün daha bekleyeyim diyorum adet günümde geçmiş olur olmazsa hafta sonuna ya da pzt veririm canım🙏🏻
Nisanrrerdag Rmysmt cıkmıyo canım bnde 10 gunu kan verdım 22 cıktı 2 gun sonra bıdaha cagrıyoksr yukselırse var
Rmysmt alpseda_ banada 12. Gün kan testi ver dedi aşılama 5inde yapıldı yapıldığı günü de sayıyoruz demi