busetekerr anneoluyorm_ Maşallah 🙏🏻 Rabb’im sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah cümlemize. Zaman artık öyle bir geçicek ki pek anlamayacaksın 😊
Birerkekbirkizannesi busetekerr 26+0 bugün itibariyle. Hiç iyi hissetmiyorum, belim kasıklarım ağrıyor, bebek aşağı indi gibi hissediyorum karnımın üst kısmı boşaldı bu hafta. Korkuyorum.. Cumartesi randevum var, umarım her şey yolundadır.
busetekerr Birerkekbirkizannesi İnşallah herşey yolundadır merak etmeyin iyi düşünün ve rahat olun. Aslında benimde bu haftalarım hep korku içinde olucak bundan önceki hamileliğim de 28+1 de bebeğimi kaybettim o yüzden çok sıkıntı yaşıyorum ama kötü düşünmemeye çalışıyorum. Rabb’im evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
busetekerr Suasli Ben daha tek bir tane çorap bile almadım şaka gibi geliyor ya ama eşim askerde onun gelmesini bekliyorum onun da son 18 günü kaldı 🙏🏻
busetekerr hamilebirisi Maşallah Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 az kaldı zaman daralıyor vallaha heyecan sardı beni de 😊
Sudennaz Bizimde 27+ 5 olduk enfeksiyonum uz yine çoğalmış alt tarafım batma yapıyo drum dikkat et erken doğum olabilir diyor ama biz oğluşumla sabırlıyız inşallh tamamliycaz bu yolculuğumuzu 9 aya 😁allh yardımcımız olsun
Kardelenalya ygmrtpclr bende sezaryen 37 gun kaldı artık iyice ağırlaştırılmış çalışıyorum birde 27 ye kadar çalışacak günler hiç geçmek bilmiyor artik
busetekerr 1prensesimm Maşallah canım benim Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😊
nebakiyonkomikmi @busetekerr Kilosu ne kadsr di canım bende 28 haftaya yeni girdim bır kaç gün var aramızda kilosu ile ilgili biraz moral bozucu konuştu canım sıkıldı
busetekerr nebakiyonkomikmi Canim doktorum söylemedi bende sormayı unuttum heyecandan ama 22 haftalıkken 500 gramdı. Canını sıkma bol bol meyve muz ve kaşar ye ceviz falan sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻😊