cicek52 busetekerr 22+1 olduk bizde oğlumla 💙 Giderek hareketlenmeye başladı onu hissetmek çok güzel 🌸
busetekerr cicek52 Maşallah 🙏🏻Bizimde artık tam belli oluyor hareketleri tekmeleri maşallah bazen hiç durmuyor Beyefendi 😊
ArvenMom busetekerr 33 giricez bel sırt ağrısı kaburga ağrısı heyecan eşliğinde günler geçiyor kontroller hafta da 1 e düştü cumartesi görüş günü şimdiden özledim kızımı görmeyi 🥹🥹
busetekerr ArvenMom Maalesef o ağrılar doğuma kadar devam edicek galiba benimde bel ağrısı beni bazen ağlatacak gibi oluyor ama sonucu çok güzel 😊
anneoluyorm_ busetekerr 23+6 oldum Oğluşumu bekliyorum Hepimiz Sağlıkla kucağımıza alalım İnşallah Zaman hiç geçmiyor ya
busetekerr anneoluyorm_ Maşallah 🙏🏻 Rabb’im sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah cümlemize. Zaman artık öyle bir geçicek ki pek anlamayacaksın 😊
ygmrtpclr Bizde 33+6 yız cuma görüş günü inşallah yüzünü gösterir tospaam. Nasipse doguma 37 günüm kaldı sezeryan olacağım ama sanki sonlar daha da geçmiyor ❤️ herkes saglıkla kucagına alsın inşallah
Kardelenalya ygmrtpclr bende sezaryen 37 gun kaldı artık iyice ağırlaştırılmış çalışıyorum birde 27 ye kadar çalışacak günler hiç geçmek bilmiyor artik
_Ceyda_ 28 haftalık olduk bir kaç gündür asla rahat uyuyamıyorum alarm kurmuş gibi 1 saate bir sürekli uyanıyorum aranızda böyle olan var mı ?sürekli uyku bölünüyor baş ağrısından duramıyorum artık 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
busetekerr yenibirannis İnşallah zaman geçiyor merak etmeyin bende o zamanlar hiç geçmeyecek sanıyordum ama neredeyse yolun sonuna doğru yakınlaşıyoruz 😊
Suasli busetekerr aynen az kaldı sancım da oluyor bazen de daha ne hastane çantam var ne hazırım ne hastanem belli ne doğumum değişik bi durumdayım 😂😂
busetekerr Suasli Ben daha tek bir tane çorap bile almadım şaka gibi geliyor ya ama eşim askerde onun gelmesini bekliyorum onun da son 18 günü kaldı 🙏🏻