yagmur50 ayy bende 37+0 oldukkkk sağlıcakla gelsinler oğluşumu özledimmm💙🤗🥲🥲 bizimkide nırmal doğum iki aydır dopum pozisyonunda pazartesi kontrol var çatı olcam heralde sancı yok bişe yok vaktinde gelsin oğlum bende şikayette yok iyi bir hamillelik geçiyriyorum yalancılarım başladı bi oğlum biraz harekketli solda canımı acıtıyor