Kivininannesi yagmur50 benimde ayni ya, sancım var ama.nst temiz, doktor sancın olmadan çatı muayenesi yapmıyorum dedi
yagmur50 Kivininannesi aslında en mantıklısı benim doktorumda dönünce yapıyor çatı muanesini bakalım döndüyse yapacak 🤢
yagmur50 daryaost ayy hadi inşallah canımm rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallahh🤲🏻🙏🏻
Linhkp yagmur50 son 25 ikinci gebeliğim ama ilkin gibi değil acayip endişeliyim 😑sizinde dediğiniz gibi sancı ağrı vs.Allahim yardımcımız olsun inşallah 🤲
Kbryvz Bugün gittim kızlar kontrole herşey yolundaymis 47 cm 3100 Gr dedi haftaya gel dedi yine ama bir sorun olmazsa bende bebekte bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum