Hem zamlanıyor diye, hem de bebegin eşyaları bizimkilerden fazla oldugu için şimdiden yaptık. Odadaki beşiginde gündüzleri yatırıp biraz odasına alıstırmak istiyorum . Yanıma da park beşik aldım 4 ay benle yattıktan sonra kesinlikle gece de odasına alıstırıcam