Deryaa00 ben bebek odası şeklinde yapmadım. Genç odası gibi. İkea divan yatak var açılabilen birde dolap var odasında. Ha duvarlarda süslemeleri kitaplığı falan var ama mobilyasını bebek için masraf gördüm. Odamıza bir tane park beşik aldık 2 yaşına kadar bizimle sonra odasına geçer Allah’ın izniyle 💜