Deryaa00 bende çok kararsız kaldım ama zaten kiradayiz diye hiç yapmadım. Eşimin bekarliktan kalan dolabu vardı onu boyadık eşyalarını ona koydum. Park beşik aldık o da bizim odada zaten, diğer ıvır zıvırlarla dolu oda, hiç yapmasam da küçük bı köşe takımı alsam diyorum bazen. Sonra da zaten kiradayiz ev küçük eşya alma diyorum.. kararsızım oda bos duruyor 🫣 ama çocuk odası için daha erken iki üç yaşına girince aklı biraz ersin öyle yapmayı düşünüyorum