Ertugrul aselalbayrak bende öyle valla ya doktor hatta beni 1 ay snra cagrdi ben dayanamayıp bayramdna önce goreym dye 3 hafta sonra Gtcem.birsey demez hrlde
Pinarcey1 Ertugrul Dün gece baya sağ tarafıma ağrı girdi dr gitmiştim dün sağlıklı dedi bebek ama dün gece çok ağrıdı korktum sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼
Pinarcey1 Didembyr kaç haftalık bebek bu haftalarda hızla büyüyormuş yani herkesin ağrısı başka bi yerde olabiliyor bilemiyorum normal diyorlar ama benim tek taraflı olunca korktum tabii
Yasminn26 Pinarcey1 Benim de öyleydi doktora sordum normal dedi hatta tek yerde olması iyidir ,dağınık ağrı yoksa normal demişti 🙏
AAmine1823 Bizde 18+1 nar ❤️ etrafınızda hiç başak burcu bebeği var mı kızlar ya nasıl bi karaktere sahip oluyorlar çok merak ediyorum
1kucukbaby 18+2 yiz kızım olucak benimde bende bir başak Burcuyum aramızda 1 hafta olucak sanırım hayırlıyla sağlıkla gelsinler kucağımıza inşallah 🌸🌸🐣🐣