Babyykmz aselalbayrak bakalm napcaz basak burcu bebelerle 40 yil dusunsem basak burcu bebegm olcgi aklima gelmezdi ayarlama yapmaya calisiyordum 😅
aselalbayrak Poncik38 Bu zaman bir bana mı geçmiyor. Daha doğrusu geçmiyor gibi geliyor ama bir bakmışsınız çocuk doğmuş🥹 Eylül anneleri ses verin doğurdunuz mu diye post atıyormuşum😅😅
MoonLighty aselalbayrak 18+6 minik oğlumla 💙 ama bana zaman geçmiyor sanki 🤭 bir an önce şöyle 7 aylık falan olmak istiyorum hareketlerini dışardan görebilmek Allahım ne güzel duygulardır kim bilir 🙈 şimdi hafif hafif hissetmeye başladım ne mucize 🥰
Sumeyye-88 Bende bugün 17 +1 im riskli hamilelik geçiriyorum yatıyorum sürekli inşallah hepimiz sağ salim alırız kucaklarımıza ama gerçekten zaman geçmiyor gibi😑ve daha hayla hiç hissetmedim oğlumu hissetmeyi bekliyorum sürekli
aselalbayrak Sumeyye-88 Hiç kafana takma canım. Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına alacaksın inşallah 🤲🏻
Sumeyye-88 Babyykmz benim kocam da başak 2 basak ile asıl ben napcam bilmiyorum 🤣zaman öyle denk geldi ki tahmini dogum tarihi ya eşimin doğum günü ya evlilik yildonumumuz aralarında 2 gün var 😅
Kbst Sumeyye-88 benim de 17+2 kendim 11 eylül doğumluyum oğlumla aynı gün doğum günü kutlarız belki diyorum 😍🥰🥰
Babyykmz aselalbayrak hic bilmedigim icin diger tum burclarla alakali az cok bilgim var basak burcuyla ilgli bilgm yok cok korkuyorum enerjisiz soguk bir tip olur veya ağır kanli olur cocugum diye biz esimle asirı eglenceliyiz aşırı coşkunuz oda insallah oyle olur 😀
3Tospikannesi Babyykmz benim oğlum başak burcu çok sıcak kanlı şeytan tüyü var girdiği her ortamda dikkat çeker sevilir titizdir eğlenceli komik zeki öyle suratsız ağır değil 😁