ayse_1960 aselalbayrak nar olduk 18+2 kizçemle sağlıklı sıhhatli kucağımiza almak nasip olur inşallah 🤲👼
Umut- 18+3 minik bir prensesimiz geliyor iňs herkes sağlıkla alır bebişlerini kucağına biz hangi ayda olursa olsun kız olursa Eylül ismini istiyorduk şimdi eylüle denk gelicek 🙏😘 sabırsızlıkla hareketlerini hissettiğim günlere gelmek istiyorum
Kbst Sumeyye-88 benim de 17+2 kendim 11 eylül doğumluyum oğlumla aynı gün doğum günü kutlarız belki diyorum 😍🥰🥰
ikiprensannesi__ aselalbayrak 18+3 eylülün 1 yada 2si doğum asla zaman geçmiyor bir an önce Eylül gelsin istiyorum 💙💙 oğlum olacak nasipse
aselalbayrak ikiprensannesi__ Aynı durumdayım 19+3 üz bugün Ağustos sonu Eylül başı gibi doğumum çok sabırsızım ama her şeyin başı sağlık sağlıkla gelsin oğlum 🤍
3Tospikannesi Babyykmz benim oğlum başak burcu çok sıcak kanlı şeytan tüyü var girdiği her ortamda dikkat çeker sevilir titizdir eğlenceli komik zeki öyle suratsız ağır değil 😁
Babyykmz 3Tospikannesi ay cok sevindim sizinki gbi enerjisi yuksek bir cocuk olur insallah benimkiside 😍🙈
Taskaya96 17+4 haftalığız🎀 domates büyüklüğünde olmuşuz 🍅 düne kadar herşey normalken şuan hafif hafif kasık ağrılarım var sizlerdede oluyor mu veya olmuşmuydu bu haftada
pinkymoms Taskaya96 ya benim 17+1 dün bütün gün kasık ağrısı çektimm, hamile olmasam adet olucam heralde derdim yani. Adet döngüsü günleri gelince sancılanılıyo ama onu biliyorum. İnşallah kötü bir şey değildir sağllıkla kucağımıza alırız yavrularımızı❤️