deletedmom6295 hayatim sizin kan grubunuz.negatifken pozitif kan grubuna sahip bebeğe hamileyseniz kan uyuşmazlığı oluyor. bu durumda test yapılıp belirli haftalarda aşısını vurunuyorsunuz
nergisog deletedmom6295 benim kan grubum pozitif. Çocuk negatif olsa bile kan uyuşmazlığı olmaz mı yani
deletedmom6295 hayatim kan uyuşmazlığı çıkarsa iğnesini yapıyorlar kafanızda soru işareti kalmasın çok hanımda yaşanıyor bu durum. benim ananemde de varmış ta o zamanlardan beri tedavisi olan bir durum
deletedmom6295 hayatim günü gelince rapor gibi birşey veriyorlar yatış yapılmış gösteriliyor prosedürü o şekilde bildiğim kadarıyla. iğneyi vurunup çıkıyorsunuz
Buse01 MevaBera bn kendim yapmadim internettede cok pahaliydi kapi susunu 45 tlye aldim pleksi gullu filan cokta guzeldi
BaharAytekin deletedmom6295 deletedmom6295 bşrde suan 18+0 sa Doğum tarıhı 09.04 olmaz nisanın son gunlerı falan olur ama