hayatim devlette birkaç hafta önceden aramanız lazım sıra fazla olduğu için haftayı kaçırma ihtimali oluyır. özelde çok sorun yaşamazsınız ben iki hafta önce aramıştım hafta sonu gideceğim için. ama burada devlet için sıra alamayan anneler okuyorum ne kadar erken ararsanız o kadar iyi çünkü 24 25. haftadan sonra yapmıyorlar