Aysshenur Sun10 göbek düşmesi nasıl bir şey bilmiyorum ki 😀 sanki midem de ve giderek yukarı çıkıyor gibi
Cansudinc Sun10 Bendede aynısı oluyor bebeğin hareketli olduğu zamanda oluyor günde iki kere falan ama 🥲 diyorum ki devam etsin doğsun artık bebiş sonra yok oluyor ağrı
BeatifulAngel Bende de 39 haftadan gün alıyorum 38+1 oldum , fakat gelmiyor bebek nedenini bilmiyorum psikolojik hazır değilim galiba,ama küt bel ağrım var, bir de ara ara karından sancı oluyor, ama bunlar yalancı sancı
Bir_prens_annesiiiii Sun10 38+5 de adet sancısı gibi çok hafif bir sancı ve az bir kanamayla belirtilerim başlamıştı
Aysshenur Cansudinc dua et. İnan çok çok az kaldı. İçerde kalacak değil heralde diye kendimi teselli ediyorum
Binnur-cam Sun10 12 itibari ile 39+0 gelmeyen kız çocuğu yapmışız 🫣🫣🫣 Çarşamba kontrol var sanırım artık suni ile doğum şart görünüyor bakalım doktorum ne zaman gel dicek..
Eylembasakoc 39+1 ara ara bel ağrısı ve akıntı yoğunluğu dışında bi belirti yok yarın doğuma giricem sezeryan tarihimiz 🥲
54_ebrkyu Aysshenur bu gün randevum vardı sordum doktoruma akıntıyı gayet normal endişe etme hormonlardan dolayı geliyor son aylarda gelmesi iyi bişry Ztn dedi :))
Binnur-cam Sun10 evet herkes aynı şeyi söylüyor ama normal doğumdada bir kilo sınırı var doktorum o kiloyu aşmadan alma taraftarı çünkü bebek doğum kanalında açıklık var müsait her türlü oyüzden işi suni ile hızlandıracaz bakalım ne zaman yatış verecek ..