Hanımlar 36 hafta 6 günlük olduk kızımla. Belimden kasıklarıma inen sancı ağrı var sağ bacağıma doğru vuruyor. Dualarını esirgemeyin bizden ne olduğunu da bilmiyoruz daha nst dahi bağlamadılar kan tahlili falan aldılar hepsi bu. Serum bağladılar ama o da sancımı hafifletmek pek.