Massey Nhli-59 doğuma çok az kalmış raporunuzu teslim ederken muhasebeciniz bilgi vermedimi size sgknizin kactan yattgini nasıl bilmiyorsunuz çok garip
Nhli-59 [silindi] ben almıyor diye biliyorum ama yine de SGK sor alsan bule çalışan gebeler daha fazla alıyor
Bebekliannee Kiraz53 bende 2020 de doğum yaptım sadece 300 doğum parası aldım pttden süt parası almadım. Şimdi yine doğum yapacağım sadece doğum parası alıyorum . Süt parası için ne yaptınız ?
hunilimom Bebekliannee süt parasının süresi var sizin geçmiştir bı kaç ay içinde almazsan geri alıyor PTT ki zaten eşinizin adına yatıyor tanımlı banka hesabı varsa doğumdan sonra PTT direk hesaba aktarıyor eşim doğumdan 15 gün sonra aldı
Nhli-59 Massey raporu ben goturmedim iş yerim uzak olduğu için eşim götürdü oda benim çalıştığım yere yakın bı yerde çalışıyor asgari ücret aldığımızda göre asgari ücret üzerinden sigortamiz yatıyor
Tuntun Ben de 2019′da doğum yaptım ama doğum parası vesaire hiç almadım çalışmıyordum o zaman. Nereye başvurmamız gerekiyor Ne yapmamız lazım almak için
Bet1 Nhli-59 2017 de doğum yapmıştım o zaman eşim kimlik çıkartmaya gittiğinde diğer başvuruları da o yaptı pttden çekmiştim. Eşler de yapabiliyor yani. Şimdi gene hamileyim eşim yapar başvuruyu
Hallerimvarbenim Kiraz53 Öyleymiş şimdi araştırdım da iş görememezliği ve doğum parasını aldım emzirme ödeneğini de alayım 500 TL 500 TLdir kdjdkd
Bebekliannee Kiraz53 yaptım zamanında hastaneden bana verilen evrak ile ama sadece doğum parası 300 olanı aldım süt filan almadım
Ozdmr27 Kiraz53 ya şimdi 2.ye hamileyim alamadığım parayi iki cocugumun kimide birlikte alabilir miyim