[silindi] evet canım doğumdan sonra bebeğin kimliği sizin kimlikler ve doğum belgesi ile SSK ya başvuru yapiyorsunuz ilk doğumda 300 TL ve 500 TL sanırım süt parası yatıyor doğum parası senin adına süt eşinin adına yatıyor banka bilgisi verirse eşin direj banka hesabına yatıyor süt parası