Nhli-59 Benim de doğumum mayısta. 32.haftada çalışır raporu aldım, muhasebecimle bir türlü anlaşamadık. Onlar süreci farklı biliyor ben ise farklı öğreniyorum o yüzden siz de ihmal etmeyin, takibini mutlaka yapın. Çalışan biriyseniz asgariden priminiz yatıyorsa 30 küsür para alacaksınız.